Reklamace zboží

Ačkoli vždy klademe maximální důraz na kvalitu našeho zboží, může se v ojedinělých případech vyskytnout výrobní vada nebo jiný nedostatek. Jelikož jsou naše produkty ručně a strojně vyráběny, mohou vykazovat drobné vady v rámci výrobních tolerancí a používaných výrobních procesů. Tyto vady není možno uplatnit v rámci reklamace, jelikož jde o nahodilé charakteristické projevy výrobního procesu viditelné i na fotografiích jednotlivých produktů na našem e-shopu.

Pokud na zboží objevíte jakýkoli nedostatek (např. zboží neodpovídá popisu na eshopu, nebo je poškozeno), neváhejte nás kontaktovat s reklamací. Na zboží se vztahuje zákonná 2letá záruka.

Postup reklamace:

  1. Jako první krok nám prosím zašlete email na adresu info@delori.cz, kde uvedete název výrobku, číslo objednávky a popis závady. Reklamaci dokážeme vyřídit výrazně rychleji, když nám zašlete fotografii závady. 
  2. Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, zašleme vám formulář k reklamaci, který nám zašlete vyplněný s reklamovaným zbožím.
  3. Opravu se snažíme vždy vyřídit v co nejkratším čase. Pokud není zboží možné opravit, domluvíme se na výměně zboží nebo vrácení celé kupní ceny.

Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.